ש"ס בתגובה לליברמן: "הספינים הרדודים לא יעזרו לאזרחים בסופר. לך הביתה"

אבי רבינא 3 Comment on ש"ס בתגובה לליברמן: "הספינים הרדודים לא יעזרו לאזרחים בסופר. לך הביתה"

לאחר הסרטון שהציג את המאבק הקיומי של השכבות החלשות בפריפריה במיוחד על רקע הטלת המיסים האכזריים של שר האוצר וגל העלאות המחירים שבא בעקבותיו. בישראל ביתנו תקפו בחריפות את דרעי וטענו כי הוא מסית לרצח שר האוצר. בש"ס לא שתקו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסרטון של מפלגת ש"ס שהביא את קולם של השכבות החלשות בפרירפייה שנאנקות תחתם הקיום היום יומי, שכעת שר האוצר הפיל על כתפי האזרחים עול כבד מנשוא את גל עליות המחירים חסרי תקדים שהתחילו עם הטלת המיסים, כנראה הצליח להרגיז במיוחד את השר ליברמן.

בתגובה שפרסמה ישראל ביתנו היום (שישי) לסרטון של ש"ס תקפו במפלגה את דרעי וכתבו: "ההסתה הפרועה של היועץ דרעי מובילה לתגובה מיידית של הציבור. בפוסט ממומן שהיועץ והנופש דרעי מפיץ ישנן קריאות מפורשות לרצח שר האוצר. הקמפיין המתוזמר והמתוזמן ממשיך את הקו העקבי שדרעי מצטיין בו – להאשים אחרים ולהסית".

תנועת ש״ס הגיבה לפאניקה בישראל ביתנו נגד קמפיין ש״ס וציינה את המסית הפוליטי הגדול: "אביגדור ליברמן, מחולל ההסתה הגדול בישראל, אבי תורת ״לשלוח את החרדים עם מריצות למזבלה״, זה ששבר את כל שיאי השנאה והרעל בסרטונים אנטישמיים בעברית וברוסית שהובילו לאלימות ממשית ופגיעה בחיי אדם, מנסה כעת להוריד דמעות תנין נגד המחאה החברתית הענקית שבוערת תחתיו" תקפו בש"ס.

בש"ס הוסיפו, "ליברמן, אתה שר אוצר מנותק. מנוכר לאלו שאין להם. איש מבוהל. זה לא ״קמפיין מתוזמר של דרעי״. זו המציאות האיומה של המוני משפחות בישראל שמתקשות להביא אוכל הביתה בגלל האטימות שלך".

בסיום ההודעה תקפו בש"ס את מסיכת הצביעות ואמרו, "יבואן ההשמנה יתירה נהפך לאביר איכות הסביבה, הספינים הרדודים שלך לא יעזרו לאזרחי ישראל בסופר. לך הביתה כבר".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כל הכבוד! רק חסר עוד קמפיין שבו צריך לכתוב ’’איווט האיום 2’’

  2. 2

    נראה לי שכשהוא נולד אז האחות משכה אותו מהעיניים….

  3. 1

    יש לו לפחות 10 סנטרים כפולים…